dimarts, 4 de setembre del 2012

SAN LORENZO (2.271 m.)

4 de Setembre de 2012

Aquí us explicaré com pujar el cim més alt de la Rioja (CIMS AUTONÒMICS), es el SAN LORENZO (2.271 m.),punt culminant de la Sierra de la Demanda, un pic senzill, rodó, sense cap complicació, situat a prop de la estació d'esqui de Valdezcaray (1.660 m.), però amb unes vistes espectaculars sobre les planures que l'envolten.
Podeu pujar-hi desde l'estació d'esqui, cap a l'estació superior i seguint el llom de la muntanya fins el cim, jo vaig pujar amb el cotxe per una pista que surt de l'estació de Valdezcaray i que va cap el coll de Tres Cruces (1.940 m.), on es pot deixar el cotxe. Jo el vaig deixar una bona estona abans per allargar la caminada, prop de una tanca forestal que hi ha en un primer collet, d'all'a vaig pujar de dret a l'estació superior del telecadira i d'allà pels lloms de la muntanya, sense perdua fins el cim en menys de una hora, val a dir que vaig trescar de valent, però en una horeta, anar fent podeu pujar-hi sense dificultat.

El San Lorenzo desde on vaig deixar el cotxe
Desde el cim, es veu el coll on vaig començar a caminar
Desde el cim, es veu el coll de Tres Cruces
Cim del San Lorenzo
Soc al cim !!