dijous, 31 de maig del 2012

LA BICI COM ENTRENAMENT

31 de Maig de 2012

Ja sé que aquest bloc es de caminades, però de tan en tan hi penjaré coses de les altres passions que tinc, la bicicleta i la moto. Quan no tenia tans anys m'entrenava corrent, era i sóc un apasionat del camp a través, ara en diuen d'una altre manera (runing, joging, etc.), abans era el "cross", total que tans anys de còrrer i de caminar per la muntanya m'ha deixat records a les articulacions i tinc de fer l'entrenament per la muntanya amb bicicleta, això no em carrega les articulacions i em posa en forma el sistema cardiovascular i la força-resistència. Aquests últims anys faig uns 8000 km l'any amb bicicleta majoritàriament de carretera a banda de les caminades que us vaig explicant, també faig un dia a la setmana natació per tal d'estirar musculatura. En definitiva, al cap de l'any entreno de promig el 50% dels dies de l'any, un tip de suar camisetes.

Pedalar i pedalar

A la meva comarca hi ha carreteres tranquiles i privilegiades.
Aquest any vaig més o menys al mateix ritme de l'any passat, ara mateix porto uns 3000 km de pedalades i un 55% dels dies de l'any suant la samarreta, la veritat es que també va molt bé per oblidar els mals de caps i al mateix temps, sense voler es solucionen moltes coses mentre es pedala, jo sempre dic que el ioga de la cultura occidental es l'esport de fons, mentre pedalo i pateixo arrivo al Karma i així ordeno la meva ment.
En fi, no hi ha res fàcil ni tan sols mantenir-se en bona forma física, tot requereix un esforç, pero ja ho diuen que "sarna con gusto no pica".

Sol o acompanya, pedalar és un plaer