dissabte, 30 de juny del 2012

MONTSERRAT AMB BTT

Cantoni, 30 de Juny de 2012

Montserrat, la muntanya màgica avui.
 Montserrat, quina muntanya més bonica, tot i no ser gens creient l'he caminat i pedalada unes quantes vegades, com ja us he explicat altres vegades pels creients és una muntanya sagrada, pels escaladors una escola fantàstica i pels no creients una muntanya màgica, però sigui com sigui hi torno sempre que puc i aquesta vegada ha estat gràcies a un bon amic de Sta. Eulàlia de Riuprimer, el Joan Aguilar. 
El cas és que fa un temps em va explicar que tenien l'intenció d'anar a Montserrat desde Sta. Eulàlia amb BTT, ja ho havíen fet altres vegades i comque jo hi he anat a peu, fent la Matagalls - Montserrat, l'any passat hi vàrem anar desde Seva i tornar, amb la bici de carretera, i comque pel massis hi he fet caminades de tota mena, evidentment m'hi vaig apuntar rapidament per conèixer el camí de BTT.
Ja ens tens, doncs, a les 6 del matí, un dels dies més calurosos de l'any a Sta. Eulàlia amb cara de son, el Ramon també s'hi ha apuntat i també fa cara de son, però ell s'apunta a totes les guerres. El Joan amb el seus companys també hi son, a punt. En total pedalarem set benèits !!

Tots a punt, són les 6 AM
El camí que ens ensenyen m'ha agradat molt, hem seguit el camí de Sant Jaume que puja cap a l'Estany, Sant Benet de Bages i cap a dalt a Montserrat, amb unes petites variants per tal d'evitar pobles o corriols poc ciclables, molt bé. M'ha sorpés perquè pensava que passariem moltes zones poblades o industrials, sobretot cap a Manresa i no ha esta pas així, camins molt interessants i de bon circular. Val a dir però, que es una sortida per gent amb bones cames, ja que a part de llarga, a mi m'han sortit 85 km, ha fet una calor de mil dimonis !!

2/4 de 10 i ja veiem Montserrat relativament a prop ....
...... molt relativament !!
Al final hem empalmat amb la carretera que ve de Can Massana a Sta. Cecilia, d'alla per la carretera fins el Monestir on hi hem arrivat a les 12 aproximadament. Total 6 hores pedalant-ne, sense comptar les parades, 5:30 hores. Que diferent és l'esforç de la bici de roda gruixuda o de roda prima !!
Ha estat un plaer pedalar amb aquesta colla de valents, bona gent, si senyor !!

Ben satisfets !!
Penjo 4 minutets de filmació, així ens veieu en acció: