dissabte, 16 de febrer del 2013

PUIG DE LA MOLA (535 m.)

16  de Febrer de 2013

El 7 de Juny de 2009 vaig anar cap el Garraf per fer el cim comarcal nº 24, el Puig de la Mola (535 m.), que el cap d'avall va resultar ser molt bonic i interessant, vaig fer una bonica caminada per una zona on no havía caminat mai, la vaig trobar molt atractiva !!.

El Puig de la Mola, cim culminant del Garraf.
Per pujar-hi anirem fins a Olesa de Bonesvalls, arrivant per la BV-2411 que ve de Begues, just a l'entrada del poble, hi ha un trencant a ma esquerra, o hi ha una parada de Bus i un indicador de la RCP Can Bicicleta, l'agafeu i deixeu el cotxe on volgueu, el carrer és prou ample com per aparcar-hi tranquil·lament. Seguim carrer avall, pel carrer Hospital, passeu un pontet que porta al antic Hospital i després a una plaçeta on hi ha una font, després seguiu el GR-5, deixant la riera a la vostra dreta i camps a la vostra esquerra, sempre seguim el GR, passem pel mig de un bosc de pins i després de una bona estona anem a parar a una pista apte per vehicles, la tindrem de seguir una bona estona, fa pujada, força pujada, jo aprofito per caminar ràpid, quasi corrent avanço a uns ciclistes que van pujant penosament amb les seves BTT, no deuen estar en gaira bona forma perquè van rebufant que Déu n'hi do, El camí fa un revolt a esquerres força tancat i una mica més enllà en fa un altre més tancat a dretes, aneu amb compte, d'aquí surt un sender que ens portarà per un bonic sender, sempre en pujada fina a la Mola, poc abans del cim anem a parar a un altre mena de pista que es per on pujen els forestals per anar a la torre de guaita que hi ha al cim. En 1:10 h. soc al cim, però he anat molt ràpid, jo penso que a pas normal potser hi ha 1:30 / 1:45 h.

Montserrat desde el cim
Sitges
El Mediterràni
Desde el cim les vistes son molt boniques, veig Montserrat, el Mediterràni, Sitges, molt bonic. M'hi estic una estona, ja que fa molt bon temps i al final marxo avall, mig corrent, mig caminat, en una horeta soc al cotxe, sort de la font on puc beure abundantment, he anat ràpid, però he suat molt !!.Una zona prou bonica com per tornar-hi, gran matinal !!

Bona matinal !!
Cim comarcal nº 24